Често задавани въпроси

Как да стана абонат на The Zone Fiber?

Вие може да направите заявка за включване на място в нашите офиси , като подадете поръчка през сайта или като позвъните на телефон 0700 20 220.

В какъв срок ще бъде извършено инсталиране на интернет услугата?

Инсталирането на услугата ще бъде извършено от наш екип в срок от 10 работни дни от Вашата заявка.

Мога ли да ползвам услугите на The Zone Fiber на адреса, където живея?

Ако откривате адреса си в зоната на покритие на TheZone Fiber, вие можете да заявите услугата, която желаете да ползвате. Проверка на покритието можете да направите като изпратите Запитване за покритие чрез контакт формата на страницата ни, или като се свържете с наш служител на тел.0700 20 220.

Има ли ограничение в броя на устройствата, на които мога да ползвам оптичен интернет като абонат на The Zone Fiber?

Няма ограничения в броя на устройствата, на които може да ползвате интернет във Вашия дом.

Как да преместя услугата на новия ми адрес?

Това може да стане на място в нашия офис от наш служител. Преместването е възможно в случай, че новия Ви адрес е в района на покритие на мрежата на The Zone Fiber.

 

support@thezone.bg

0700 20 220